Gaddning sker idag...

Om ca två timmar är det dags och jag är lagom nervös haha!
Enligt rykten har jag redan låtit gjort på ett av de värsta ställena, på höften/magen/revbenen. Två gånger dessutom!
Men för det är jag inte kaxig, lika bra att gå in med inställningen att det kommer göra riktigt jäkla ont så kommer jag förhoppningsvis upptäcka att det inte alls var så farligt som jag trott. Min första tog ungefär 5 minuter om ens det så jag hann ju egentligen knappt känna. Min andra, på bröstet var jäkligt lindrig att göra, klart som fan att det var oskönt men kan inte riktigt säga att det var smärta. Den tredje på magen/höften/revbenen var inget kul att göra. Jävlar vad det kändes! Och ja- den gjorde fan ont!

Så idag är det dags för min fjärde (tredje) räkna som ni vill... Tatuerade ju över min första som jag gjorde i Thailand.

Nej dags att göra sig iordning för att först äta lunch på stan med Elli&Sanna <3


/Dess

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej, jag undrar bara om den den stiletto marcaran? är den bra, fick den i present idag, den är plomberad, om den är dålig så lämnar ja ju tillbaka den :) tänkte om du hade något tips =). Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback