Call me when I'm dead!

Jag hatar telefonförsäljare! Speciellt när de ringer och väcker mig! Sen när hon upprepade mitt namn ungefär en gång  varje mening och hennes tonläge lät som något från någon usel reklamfilm ville jag egentligen mest bara skrika åt henne. Men nejdå, jag lät henne hållas när hon snackade om viktminskning och bla bla bla. När jag sa nej i slutet, sa hon "Så du är redan smal?" Idiot! Inte fan är jag pinnsmal men jag tänker inte knapra några jävla bantningspiller! Funderade på att klämma till med nåt elakt, typ som "ja varför inte, mitt BMI ligger på 17 så skicka gärna dubbla förpackningar" -  men nej, jag är nog för snäll.

Nåväl. 

/Dess

Kommentarer
Postat av: Elli

Gaaaah! man blir ju så förbannad på såna idioter!

Hatar telefonförsäljare. Skaffa ett normalt jobb för f*n!!



hoppas allt är bra med dig gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback