Att kalla någon idiot helt befogat!

Jag ger er idag att kalla mig idiot - varför? Jag traskade runt i fullt solsken med en läkande tatuering med solskyddsfaktor noll! Smart! Nu bränner det lite härligt, underbart! MEN! Jag är glad för det! Jäkligt glad faktiskt! Idag är den bästa dagen på lääänge!

Syrran och jag åt lunch på MacBeth och passade på att träffa Michelle en sväng :-) Riktigt god fläsknoisette där! ;-)
Sen ringde Sanna och sa att hon var på stan så mötte upp henne och spatserade runt på stan en sväng och sen hem. Tiden går så jäkla snabbt när man har roligt! ;-) Tack för idag tjejer! <3

Den förbannade jäkla dammsugaren har fortfarande inte gått över golven så ska nog göra slag i saken NU!

/Dess

Kommentarer
Postat av: Elli

haha, men gumman! inte kan jag kalla dig idiot, men det va ju ganska dumt gjort :P haha!

toknöta där :)



tycker ju om dig endå

<3

Postat av: Sanna

åh, det är så häärligt att se dig och Er också!! förresten så kan jag jobba för dig den 12 juni, det är helt Ok för mig, jag tror Rompan slutar 45, så han kan nog stanna och hjälpa mig, hihi vet ej om jag hunnit få nyckeln då ens. Men säg till på jobbet att jag Kan då iallafall! från 16! PUSS!

2009-05-30 @ 22:43:07
URL: http://alabama.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback