Åt samma håll

Redan torsdag. Vet inte vart dagarna har tagit vägen den här veckan... Känns som om jag har isolerat mig i lägenheten, med undantag för några saker som uträttats utanför väggarna. Rätt skönt faktiskt. Lite lagom långtråkigt och mysigt.
Nåväl.

Gårdagskvällen spenderades som sagt hemma hos Tessan, massa mysigt :-) Känns som om timmarna flyger iväg när vi sätter igång med allt pladder, haha! Underbart! :-)

Idag vaknade jag av Maria Diesels fantastiska stämma i luren ;-) Dock var det hon ville säga inte lika ljuvligt. Inbrott i bilen under natten... Gaaah! Jävla idioter! Låt bli för helvete! Blev en sån där halvbra start på dagen minst sagt... ahhh blir så jävla förbannad!

Dagen spenderade jag med syrran och lillskruttan här nere hos mig. Intog soffläge och myste med Nelia tills hon somnade i min famn, vilket även halvt sövde moster också, haha. Senare mötte jag upp Elin för att stilla min hunger på American Pizza ;-) Om inte nyttigt för kroppen, så för själen ;-) Efteråt mötte vi upp Mickis och spenderade tid med henne innan hon skulle hem med tåget. Och nu har vi som vanligt intagit soffläge. Mysigt!


/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback