Who's that person?

Usch hatar personen jag är just nu. Det här är inte jag. Har noll energi och är trött hela tiden! Idag har jag lyckats somna två av två gånger som syrran, Nelia och jag har suttit framför tv:n. Har haft jäkligt ont idag så ringde jobbet på förmiddagen och sa att jag verkligen inte kände för att jobba pga det onda och skyttetrafiken till toan. Igår satt det så högt upp så det funkade att jobba även om det var jobbigt, men idag var det inte lika lindrigt. Nåväl.

Nu är jag ledig fram till lördag. Känns som om att det är en massa som jag vill hinna med. Vill hinna träffa Emma & Tessan, vill hinna åka hem till mamma&pappa&tjejerna där jag inte har varit på snart 3 månader, vill hinna träffa Jocke och Andreas... Massa vill men knappt någon ork. Förlåt. Men jag hoppas att jag hittar den snart och kommer tillbaka.


Den där känslan som jag har är inte min  - är den din?


Kommentarer
Postat av: emma

det viktigaste är att du tar hand om dig själv gumman! livet ter sig inte alltid som det brukar och du har haft sådana här perioder tidigare också, till slut måste tröttheten slå tillbaka. du behöver vila och du behöver göra sånt du verkligen känner och vill, tänk absolut inte på vad du "borde".

älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback