What is wrong?

Det är sol och jag ska träffa underbara vänner idag så vad kan möjligtvis vara fel?
Jag kanske bara är en idiot som inte kan njuta av det jag har? Isåfall vill jag inte vara med längre. Det är sådana människor jag hatar - har jag blivit en sådan själv? Hoppas starkt att detta bara är en svacka som jag snart tar mig upp ifrån...


Har precis ätit lunch, färsk pasta med kräftröra efter
Emmas recept =) Sitter nu och målar naglarna - rosa! Rosa it is!
Planen för dagen är att ta mig ner på stan för att inhandla present till bästa Emma som fyller 24 år idag!
GRATTIS STUMPAN! <3  Hoppas på att syster&Nelia, Elin & Elli gör mig sällskap över en fika. Ikväll blir det födelsedagsmiddag med Emma&Maria Diesel på Beiruts, mys =)

Nåväl. Later.

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback