Dåligt med uppdateringar...

Riktigt dåligt med uppdateringar här, jag vet. Har haft fullt upp den senaste tiden och har dessutom inte haft någon som helst motivation att blogga men nu är det dags igen, frågan är bara vart jag ska börja...?


Hm börjar med helgen... I fredags jobbade jag 14-20.10, sen hem till Elin för förfest, pommes och tusen egobilder, haha! Vad gör man inte? ; ) Lagom runda om fötterna, och då menar jag ärligt lagom, begav vi oss senare till Vainot. Båda var rätt opepp men så kommer låtarna som inte kan få en att sitta still så ja... =) Efter Vainot tog Elin, Hocky, Calle och jag en taxi hem till Elin för att få nåt i magen, var galet hungrig men fick som vanligt ner nån liten smula, haha. Kvällen visade sig bli riktigt trevlig =)
På lördagen var jag galet seg efter ca 1,5 timmes sömn, men det var det värt. Jobbade 10-17.10 på det. Jag lever som om det inte fanns någon morgondag - är det inte så det ska va? ; ) På kvällen bjöd Pontus&syrran Elin&mig på middag en trappa upp, massa mys! <3 Sen var det födelsedagsfest för Emma som gällde =) Tog det lugnt, helt utan alkohol (!) med tanke på att jag var sjukt trött plus att det var ögonmakeuper som gällde i söndags på jobbet. Var fyra melodifestivalartister som uppträdde så då sminkade vi de som ville i lite Melodifestivalanda =) 
Sådär. Tråkigt som fan med sån här sen uppdatering men jag lovar att bli bättre! Okej? ; ) 

Igår jobbade jag 9-16, en alldeles normal arbetstid, haha! Lunchade med mamsen, syster, Pontus och älsklingsskruttan <3 Mysigt!


/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback