Måndag eller inte... vad är skillnaden?

Har noll på vad det är för dag idag. Måndag? Skulle likväl kunna vara vilken dag i veckan som helst, då jag jobbade i helgen och sen också idag känner jag mig helt desorienterad, haha!

Jobbade 12-19.45 idag. Mådde sådär, av vissa skäl. Sen gjorde ju det inte saken bättre när människor som man skulle kunna kalla vän inte kan ställa upp när man mår dåligt och är nästintill likblek i ansiktet och mest av allt vill försvinna från offentlighetens ljus. Vid sådana tillfällen går jag fan med gråten i halsen och frustrationen gör ingenting bättre. Nåväl.
Tur att jag fick jobba med världens bästa Elli <3 och sen Anna P på kvällen.

Väl hemma blev det en efterlängtad varm dusch och sedan halloumisallad innan jag intog soffläge. Huvudvärk börjar göra sig påmind så det är nog snart dags att inta sängläge. Världens finaste mamma ringde förut och sa att hon hade köpt Back-on-track knäskydd åt mig som ska lindra smärtan i knäna! Tack tack tack mamma! Älskar dig!


Haha!
Mamma och jag för flera år sedan efter ett par glas vin!
Fråga mig inte hur vi hamnade på golvet!



Imorgon jobbar jag på stan 12-18.30 så är någon sugen på att luncha så skicka ett sms eller kom in på Kicksan =)


/Dess

Kommentarer
Postat av: Andreas

hehe, det där kommer jag ihåg :)

2009-04-19 @ 22:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback