Sometimes it's just good to live!

Fy det känns som om jag har sovit bort den här veckan, eller så kan man ju bara se det som om att jag vilat upp mig för resterande dagar... Eller nåt. Det är helgerna som tär på en men det är också dom som numera är de mest innehållsrika. Wohoo nu kör vi! Fredag imorgon! Har ingen som helst aning vad som sker då men hoppas på att någon hänger på ut och svänger sina lurviga =) Ska höra med Calle imorgon också om han och Victor och co. har några planer för kvällen. Verkar som om Jocke ska till Raw och Dundertåget  - jag stendissar det! Haha!
Nåväl.

Jobbade kväll idag igen, 16-20.10. Fick se att Karin, Elli och jag hade klarat våra bonusar för februari! Underbart! Hur mycket extra det blir återstår att se nästa fredag för då är det löning! Dessutom fick vi goodiebags från jobbet idag. Min innehöll bl a Diors nya foundation, highlightpenna från Anastacia, Maybellines nya mineralfoundation, Lancomes mascara Oscallation som vibrerar och ska ge lååånga fransar. Sen var det lite annat smått och gott =) Love it!

Ledig imorgon. Igen.


/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback