Mysfaktor

Har känt mig piggare idag än på flera dagar. Dock sov jag till tolv (?) och sen inte gjort speciellt mycket men känner att lite energi är tillbaka i alla fall. Var på Sveaplan och handlade lite förut. Kändes som om någon hade knycklat ihop hela magen på mig när jag kom hem men kändes bättre när jag fick vila en liten stund. Några av syrrans jobbarkompisar var och hälsade på så hängde med dom däruppe, fikade och pratade och så =)

På onsdag är det finaste
Emmas födelsedag vilket ska firas med middag på Beiruts med Maria Diesel också =) MYSIGT! <3

Imorgon rullar lönen in på kontot och lite utav den rullar ut igen då Elli och jag ska äta lunch och gå en sväng på stan ; )


/Dess

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag trodde att vi hade glömt namnet; Maria diesel?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback