Mr Beach

Bortsett från blommorna skulle man kunna likna mig med Tjuren Ferdinand de senaste dagarna. Har nada energi och överkonsumerar sömn i mängder! Idag sov jag till elva (!) gick upp och duschade och fixade lunch. Syrran hade tvättid idag men hon var redan klar med tvättningen så jag slängde i en tvätt. Mikaela undrade över msn om vi skulle gå en sväng på stan för hon bla behövde korgar. Tack för räddningen undan lägenheten! Haha! Nu är det vår i luften! Wohooo! Nu är det dags att vakna till liv igen på riktigt och börja leva! Haha! Tack gumman för ett par mysiga timmar =)

Ikväll var det meningen att jag skulle följa med kollektivet till Mr Beach även kallad Söderholm som fyller x antal år idag. Massa grattis vännen! Men jag känner mig jäkligt off med huvudvärk.


Syrran som tagit bilden och namngivit bild!
Haha!

Nu är det dags att slänga i en ny tvätt och sen ska det stekas pannkakor!

Later
/Dess

Kommentarer
Postat av: Maria

Peter verkade bli överlycklig över inlägget på bilden, bahaha... Nå, jag tykker nog den e alla tiders... =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback