Kollektivet på Hellstreet...

...beger sig till Söderholm. Käkar kebab, äter choklad och dricker vin! Nåja, vissa dricker vin i alla fall, haha!
Jag vet vem som kommer vara den utsatta ikväll - som vanligt - jag! Haha! Men det bjuder jag på! Jag är glad idag! Sådär så jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Och ja... det skulle kunna finnas ett visst skäl till det. Skulle kanske till och med kunna dra till med lyckligt glad idag! Det var inte igår så nu gott folk - nu är det dags att börja leva igen! Wohooo!


Skål!
/Dess








Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vi missade kebaben jue, kanske ta igen det ikväll om du inte ska ut å svänga dina lurviga? =D

Häng inte läpp för gårdagen, idag e en annan dag vettu.. =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback