Beautiful day

Var uppe strax innan 7 imorse... jäklar vad det tog emot. Men blev givetvis lite piggare då jag såg solen skina genom fönstret :-) Nåväl. Fixade iordning mig för att sväva iväg på stålhingsten till jobbet för morgonmöte. Men! Precis innan jag skulle klä på mig för att bege mig så ringde Sanna och undrade om Eliisen och jag ville ha skjuts :-) Tack gumman, haha! Efter mötet hjälptes vi åt med omflyttning i butiken... shit! Fullt kaos men det kommer nog bli riktigt fint när det är klart!

Vid elva ansåg vi oss ha gjort vårt för dagen på vår lediga dag. Mötte upp syrran&Nelia&Pontus på stan där det blev lunch, senare joinade även Ekis & kidsen och Sanna&Jonathan och ännu lite senare även Elli :-) Mysigt! <3
Blev en sväng på stan och sen tog vi en fika i solen.

             



Om en stund beger sig kollektivet  & Elli ner till Nybron för grillbuffé :-) Även annat folk är inbjudet men inget svar här inte så too bad for you! ;-)

/Dess

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, det låter ju jättemysigt!

Men tyvärr har jag klipptid inbokad 19.00 och det tar väl en 1.5 - 2 timmar tror jag :s

Men ha det så himla trevligt, och så hoppas jag att man kan styra upp liknande häng en annan dag!

Och det är fint med mig, hur är det själv?

Kram!

Postat av: Johanna

Ja absolut! Och blir det minigolf igen måste jag bannemej följa med, även om det inte är min favoritsport :P



Och håret blev jättebra, samma gamla frisyr som alltid men kortare och fräschare, Louise kan allt sina grejer! :)

Hur var det på Nybron idag då?



Ta hand om dig du med!

Kram

2009-06-16 @ 23:40:59
URL: http://johannaroyale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback