Someday

Åh det blev en supermysig kväll på Nybron igår med kollektivet och Ellisen <3 Grillbuffén var helt okej, inte toppen, inte dålig, okej helt enkelt :-) Mia, Pontus & Nelia begav sig hemåt runt halv nio (?) och Elli & jag satt kvar ett par timmar till :-)
Det var så skönt att verkligen bara sitta och prata om precis det man kände, om allt och inget. För första gången på väldigt länge kunde jag liksom sätta ord på känslor och jag kände mig stark nog för att visa mig svag. Fan så skönt! Kände mig så jäkla lättad efter! TACK älskade gumman för att du lyssnade. Tack för att du finns och för att du är du! Älskar dig! <3

Var kaos på jobbet idag! Jobbade 12-20 och det var rätt mycket kunder hela dagen. Plus att vi hade varor kvar att plocka upp från i måndags, plus att vi fick en hel del varor idag, plus att alla bord skulle tömmas och kampanjer undanröjas, plus att lagret.... Shit! Galet mycket! Inte nog med det lyckades vi (Elli&jag) inte binda pallarna så vi kunde köra ut dom... jaja... Mycket att göra men då går timmarna snabbt ;-) Trodde nästan jag skulle få en halv hjärtinfarkt där ett tag tills jag insåg att hjärtat sitter på andra sidan! Hehe...
Efter stängning var det galet skönt att komma ut och mötas av kvällssolen :-)

Imorgon jobbar jag 16-20.10 men åker ut tidigare för att luncha med Ellisen :-) Idag var det hon som jobbade 16-20.10 så hon kom ut tidigare idag för att luncha med mig! Mysigt!


Hörs!
/Dess


Kommentarer
Postat av: Elli

Och tack för att du är du!!

Älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback