Work it baby!

Jag var helt ihjäl igår kväll när jag kom hem efter jobbet, men jag hade bestämt mig för pannkakor och pannkakor fick det bli! Ett besök av sis och lillstumpan förgyllde kvällen också :)
Jobbade 12-19.45 igår och det var sjukt mycket att göra hela dagen! Skönt för då flyter dagen på men jag har en tendens att stressa upp mig när det är mycket. Vill hinna klart med allt på en gång samtidigt som man vill ge kunderna all uppmärksamhet.  Jaja, vi klarade det alldeles förträffligt bra! :-)
Idag jobbade jag 9-16, höll på å få en smärre hjärtattack när jag kom till jobbet imorse å fixade... Ingenting jag kan ta upp men dock visade det sig att det var som det skulle. Puh! :-)

Åh jag är fan lyckligt lottad!
Hur många har möjligheten att jobba med två av sina absolut bästaste vänner?!
 <3 

Kommentarer
Postat av: Elli

jag har också den möjligheten ju!!!! :D



<3 <3 <3 ÄLSKAR DIG <3 <3 <3

Postat av: Madde

Svar: De är från cocco.se

Den finns väldigt mkt fint på den sidan :)

2009-07-09 @ 22:10:24
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback