Glöm allt jag sa, jag mår bra

Fy tusan vad trött jag är! När jag kom till jobbet vid 12 idag hade jag en del grejer att ta tag i... Bland annat inventering av ett av mina märken, bara det tog sin lilla tid. Vanligtvis brukar jag tycka att det kan vara rätt skönt att stå (sitta;)) och inventera men idag kände jag mig bara stressad för det var annat som behövde göras. Nåväl. Allt ordnade sig, tänk om jag kunde sluta stressa upp mig hela tiden. Vid halv tre kom Sanna då vi ventilerade oss till max, så jäkla skönt, haha! <3 Sen jobbade vi kvällen ihop =)

När jag slutade, 19.45. ringde Pontus och frestade med MAX =) Så begav mig dit å mötte upp honom, sis, Nelia & Söderholm. Efter det åkte vi hem en sväng till Söderholm. Skönt å ha honom hemma igen! =)
Väl hemma på Hellstreet så hjälpte Pontus mig att fixa min cykel, kedjan hade hoppas *gaaah!* Men nu är den fixad! Tackar! =)

Imorgon jobbar jag 11-19.45... pust! Elli jobbar så det gör ju att det hela genast känns lättare <3
Sen har jag onsdagen kvar och sen är jag äntligen ledig i två dagar! :-) Och som det ser ut nu så ska det tillochmed vara fint väder då! *peppar peppar*


Nu ska jag stoppa kroppen och huvudvärken i säng och hoppas på att den sistnämnda är väck imorgon! ;-)

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback