Helt spontant

Det känns som om jag knappt återhämtat mig sen helgen och inser precis att det snart är helg igen! Tiden går ruskigt snabbt ibland! Nåväl. Igår jobbade jag till fyra och tvingade därefter ner mig själv på stan för att tusan hitta ett par jeans eftersom jag äger ca....0 användbara jeans. Var inne på Carlings på lunchen och pratade med Angela, provade jeans även där men utan framgång, dom jag ville ha var för korta för mig... eller så var det jag som var för lång för dom. Jag som tänkte investera i ett par riktiga jävla jeans... men vart inhandlade jag till slut ett par? jo på H&M... fast jag är riktig nöjd! =) Mickis, som jobbar på stället,  fick agera personal shopper, haha! 

Vid åtta klev kollektivet, Pontus bror med familj & Bubba ner mot Nybron och grillbuffé =) Mötte uppe Ellis Elin på torget på vägen och senare kom även Ellisen när hon hade stängt på jobbet =) Senare anlände fler och fler Vainotfolk, alldeles föträffligt trevligt! =) Jag vet inte hur jag ska sammanfatta kvällen men jag var hemma 03.00 inatt! Haha! Var en av de bästa kvällarna på länge!  Johanna, nästa gång ska du med, haha! =)

Gick upp ur sängen strax efter ett idag, nån timme senare begav sig kollektivet (inkl. bakis-Pontus ;)) med Bakis-Jakob ner mot stan för kebabtallrik. Därefter hämtade jag ut min mobil som äntligen funkar igen =) och begav mig sen till jobbet, jobbade bara 16-20.10 idag, skönt!


Bilder sen gårdagskvällen/natten kan tänkas komma upp någon dag snart, jag har knappt vågat kolla igenom dem, haha!

/Dess


Kommentarer
Postat av: Elli

Haha! Kan ju förvarna dig ang bilderna.. Det knäpptes flitigt när du inte satt vid oss! ;-) några som va mindre bra än andra..

Postat av: Johanna

Haha, vad rar du är! :)

Jag ska bannemej med nästa gång ja!

2009-07-30 @ 23:41:11
URL: http://johannaroyale.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, vad rar du är! :)

Jag ska bannemej med nästa gång ja!

2009-07-30 @ 23:41:27
URL: http://johannaroyale.blogg.se/
Postat av: Therese

Saknar dig gumman!!

Men vi ses imorgon :)

Puss puss

2009-08-01 @ 22:17:25
URL: http://theresan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback