Hjärtat mitt

Den här helgen hann ju knappt börja innan den var slut, haha. Den liksom bara försvann. Har jobbat hela helgen.
Ellisen, Ronny och jag igår. Elli&jag idag. Som jag sagt förut... hur många har möjligheten att jobba med sina bästa vänner? Kan man då kalla det jobb? :-)
Nåväl.

Gårdagskvällen spenderade jag en sväng uppe hos kollektivet. Kollade på "Ondskan" fast det blev inte så mycket lagd på att titta på den. Nelia fick gröt och "mmmmm:ade" sig igenom skålen, haha! Varje gång hon fick en sked av mamsen så lade hon till "mmmmm"  Lilla hjärtat! <3  Sen har hon börjat med nu att när jag sticker fram huvudet/ansiktet så ska hon liksom gosa in sitt lilla ansikte i mitt, haha. Efteråt är man lagom slemmig i fejjan men åh så mysigt :-)
Mosters älskling <3



Liiiiten tjej här!
(Och en moster doing what?! Haha)

Imorgon är det åter jobb som gäller 12-20,  jobbar kvällen med Sanna <3


/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback