Had enough

Började dagen med en redig hjärtklappning! Bra jobbat Dess! Nej fy, det var en läskig sådan som höll sig ett bra tag. Hujeda! Ellisen satt med mig i personalrummet <3 Hade blivit riktigt rädd om jag hade varit ensam. Nåväl.
Var en del att göra på jobbet och i vanlig ordning stressar jag upp mig för ingenting... eller stressar... jag vet inte om det är stress. Det känns som om hjärtat kämpar i 150 och hela tiden känner jag av det. Det känns ansträngt och nästan som om nån skulle trycka på det. Asmärklig känsla. Nåväl. Har det inte blivit bättre efter nästa vecka är nog ett besök på vårdcentralen något att finula på. 
Sen att äckliga gubbar ska plocka på sig grejer på jobbet så att jag blir så arg så jag skakar, gör inte direkt situationen bättre. Man står där och är trevlig, för kanske, kanske det piper ändå... men åh vad säker jag var! och jag hade rätt!  Jag kan säga att mitt inre och yttre inte riktigt samspelade! efter det var jag tvungen att gå undan å lugna nerverna å ringa Elli. Tack för att jag fick avreagera mig! =)

Ett av de sämsta inläggen men jag har inte mer att ge idag så, gott natt ni fina!

Till dig: Jag finns här för dig vännen, det vet du!
Jag berättade för att jag älskar dig och du bara är värd det bästa! <3

/Dess 

Kommentarer
Postat av: emma

älskade hjärtat! det gör ont i mig att läsa detta! jag vet vad du går igenom, jag går igenom precis samma sak just nu och jag har gjort det tidigare. det finns INGENTING i världen som får hindra dig att få den hjälp du behöver och måste ha! du MÅSTE ta det här på allvar innan det blir ännu värre och till slut inte klarar av någonting. tro mig när jag säger det, jag har sett hur illa det KAN gå och jag vill inte veta av att det händer varken dig eller mig! åh vad jag önskar jag kunde göra någonting..!



..och nej, jag har inte varit på vårdcentralen, men jag har pratat med dom och jag kommer få medicin som jag hade förra året och jag hoppas det kommer hjälpa något. allt det andra måste jag ta tag i själv och jag måste få hjälp med att göra det, det är mitt nästa steg och jag MÅSTE ta det!



älskar dig och finns alltid här, alltid! <3

Postat av: Elli

Säger som Emma, du måste ta detta på allvar!

för om något händer dig hjärtat, då vet jag inte vart jag tar vägen!!



(kopierar rakt av) älskar dig och finns alltid här, alltid! <3

2009-07-24 @ 22:00:37
URL: http://elliwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback