Work it good

Även om jag känner mig galet rastlös så är jag så jäkla trött att jag knappt orkar röra mig. Härlig kombination! :-)

Hade fruktansvärt svårt att somna inatt, mitt jäkla knä som värkte var nog den största bidragande faktorn. Hade preciiis lyckats somna när Elin studsade ur sängen i panik. Sömngångaren nummer ett! Mumlade surt att hon skulle lugna ner sig och lägga sig igen. Tror klockan var runt halv två då så hade lite halvpanik då jag skulle upp vid 08 imorse. Nåväl. Lyckades lugna ner henne, somnade om tillslut och sen var det färdigt igen. Och ännu surare lät jag den här gången, haha! Dessutom hade jag lyckats stänga av mobillarmet i sömnen, vilken var inställd på 08.00. Vaknade 08.40 (!) och 09.30 satt jag på cykeln på väg mot jobbet ;-) Ellisen hade med sig frukost till jobbet så sötnosen bjöd mig en smarrig macka ;-) Tack för idag stumpan! <3

Nu sitter jag placerad i fåtöljen med datorn i knät och planerna ser ut ungefär så hela kvällen.

/Dess

Kommentarer
Postat av: jessica

ja de kan du göra. ju fler desto roligare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback