The only ones

Åh det kändes riktigt lyxigt att få vara ledig en hel helg! Det hör inte direkt till vanligheten! Dock behövdes det! Har sovit sjukt mycket under helgen! Om jag nu behövde den där sömnen så måste min kropp ha varit pretty utmattad! Jag har dessutom inte känt av hjärtat eller trycker över bröstet, lite i lördags morse men egentligen inget nämnvärt.
 
I fredags jobbade jag till 17 och sen tog jag mig hem och sov, vid halv nio-nio kom Elin över, jag gjorde mig iordning och sen stegade vi iväg till Martina och festade. Senare blev det som vanligt Vainot, mycket folk och massa trevligt =)
På natten skickade Elli ett sms som verkligen berörde, att jag måste ta det lugnt och att hon var orolig att jag drack alkohol med tanke på hur jag mått de senaste dagarna. Åh stumpan, du är underbar! Tack för att du finns! <3

Lördagen var det dags för Nelias namngivelsefest. Klev upp strax innan halv tolv (!) och begav mig hemåt. (!) = Nelias namngivelsefest började klockan 13.00 och Daniel skulle hämta mig halv ett... Men jag hann gott och väl =)
Blev en jättemysig dag och det var så jäkla härligt att få träffa familjen =) Speciellt syskon och syskonbarn som jag inte träffat på länge! <3
På kvällen försökte jag peppa för ännu en utekväll... men det gick i ca 5 minuter innan jag slocknade i fåtöljen. 2 timmar senare vaknade jag upp med världens tandvärk, det gjorde så sjukt ont! Visdomstand på g... Härligt! Slängde i mig värktabletter och satte mig i duschen och spolade varmt vatten i truten... What to say?! Haha!
Vid nio tittade Elin förbi, köpte pizza och hyrde film och vid tolv var det knappt att ögonen kunde hållas öppna.

Igår var jag hemma hos Tessan <3 Så jäkla härligt att ha dig hemma några dagar nu! =) Kollade på film, åt, myste och pratade. <3

Nej nu är det dags för sängen, jobb imorgon 9-16

/Dess

Kommentarer
Postat av: Elli

Tack för att du finns, och det e så skönt att det kändes mycket bättre nu under ledigheten.. vill ju inte behöva gå runt och vara orolig för dig... klart jag alltid e rädd för att något kan hända, men vill ju inte oroa mig extra mycket :P hihihi!



Älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback