Take a deep breathe and keep going!

Som ni kanske märker i mina inlägg så mår jag så jäkla mycket bättre nu än för någon vecka sen.
En förklaring är att Ellisen är hemma igen <3 En annan är att jag fick "svar" på mycket förra fredagen/lördagen. Både från mig själv och "H". Av någon anledning så insåg jag där och då att det vi har nu nog är det bästa och det enda. Någonstans inom mig visste jag nog det hela tiden men ja...  Känslor har en tendens att spela sina spratt. Vi pratade och en "rätt" känsla liksom infann sig i kroppen. Det var precis som om orden han sa prickade helt rätt. Svårt att förklara! Nåväl.
 

Jag tänker leva på må-bra-känslan som faktiskt infinner sig just nu!
Har fått nog av svackor! *Peppar peppar*




Packad som ett och
blek som nåt annat....
Men åh glad var jag!


Kommentarer
Postat av: emma

Så himla bra sötnos!

2009-07-13 @ 07:07:27
Postat av: Elli

Åh vad glad jag blir när du mår såhär :D

man märker verkligen att du mår mycket bättre och är gladare och 'lever livet' igen <3<3



Älskar dig såååååå!

Postat av: Elin

Hehe vi ser helt kära ut ;) Det är så skönt att du mår bättre gumman! Och ikväll är det pepp som gäller. Pusssa

2009-07-17 @ 12:49:58
Postat av: carro

åå så fin blogg du har :D har du gjort den själv?



KRam

2009-07-17 @ 13:00:44
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-17 @ 13:20:37
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback