Sanna, älskade Sanna!

Sanna, min älskade Sanna! Tack för en alldeles förträfflig éftermiddag/kväll igår! Så skönt att umgås med dig stumpan för du förstår verkligen!

Jag jobbade 12-19.45 igår, dagen gick förvånansvärt fort och det var förvånansvärt mycket kunder :-) Vid halv fyra, då jag precis skulle kila iväg och handla "lunch" kom Sanna och bjöd på mat, sötnosen! Tack! Sen jobbade vi kvällen ihop. Vid kvart över åtta snodde vi min cykel och skulle baxa in den i hennes bil... det slutade med att vi fick hjälp av en man på parkeringen, haha! Kul hade vi!  Hon skjutsade hem mig, åkte själv hem till hennes föräldrar och vid nio möttes vi upp igen för att bege oss till Harrys för en bit mat. Kollektivet och Andreas lämnade vi av på Nybron, haha.
Blev oxfilétoast med pommes til middag, gott gott :-) Senare joinade även Sannas vän oss och ändå lite senare begav vi oss till Nybron för att avsluta kvällen där. Älskar när berusningen tar grepp om en. Vilket den gjorde med besked. Haha!
Vid två begav vi oss alla tre mot Statoil för att inhandla diverse. Jag beställde bokstavligen en "tarm med mycket ketchup" och passade samtidigt på att visa upp legogrisen jag hade i min väska, som H gav mig på Nybron, haha. Med tarmen i den ena handen och cykeln i den andra tyckte vi att det var en bra idé att ta oss ner för nån jäkla brant. Det slutade med att cykeln for åt ett håll och jag satte mig snyggt på baken, haha. Sanna och hennes vän fick sen baxa ner cykeln åt mig.
Jäklar vilken kul kväll! TACK!

Idag har jag fått utstå sviterna sen igår. Klev upp vid 12 och sen har jag tvingat mig själv till att äta, städa och sånt som behövdes göras.

Dagens fråga : Vart fan tog mitt örhänge vägen igår när jag kom hem?


/Dess
                            

Kommentarer
Postat av: sanna

åh, mitt hjärtas fröjd och glädje! älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback