Makeover

Hur mycket eller lite jag än sover så nog fan behövs det mer sömn! ;-) Har precis vaknat efter ca en timmes vilostund.
Det är seriöst något fel på mig. Kanske kan ha å göra med urinvägsinfektionen som jag misstänker ganska starkt att jag åkt på igen? Nåväl.

Snart är det dags att slita sig från soffan för att ta tag i makeovern inför kvällen. Två outfiter är uttänkta så nu är bara frågan - vilken ska jag välja? Svart kjol, vitt linne och svarta tunna tights..... eller...... svarta jeansleggings med svart lite genomskinlig top pösig sådan så man slipper se valkarna som hopar sig över magen, haha!
Givetvis en massa accessoarer till det eftersom jag ju har fått nippertippa på just accessoarer. Nåväl. Dags att peppa lite extra innan det är dags att ge sig av.

Hoppas ni får en trevlig kväll finaste!

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback