It's never gonna be the same for you

Det är sjukt hur dagarna bara ramlar på. Just nu är det jobbet mitt liv kretsar runt. Eftersom jag nu på senare tid har lätt att stressa upp mig så gör ju inte det saken bättre att när stressen smyger sig på så får jag världens tryck över bröstet. Inte okej. Men! Jag är ledig i helgen, hela helgen! Det är mer okej!  På lördag är det Nelias namngivelsefest och jag ser verkligen framemot den, mycket med tanke på att jag inte har träffat mina bröder, Henke&Daniel och deras familjer, på typ ett halvår (!). Usch, riktigt dåligt! Men på lördag... <3 Sen att jag har fått äran att bli fadder till lillskruttan känns så jäkla kul! =)

Nåväl. Den här veckan. I måndags jobbade jag. Tisdagen var jag ledig, betalade räkningar och fixade sen kom mamma&pappa å hämtade upp mig för en sväng på Tuna, Coop och Willys. Mysigt! =) På kvällen trotsades "sommarvädret" och Ellisen, Elin (en kompis till Elli) och jag begav oss ner till Nybron för grillbuffé =) Det finns sin charm med att sitta inindad i en filt utomhus :-) Senare kom även Sanna och hennes vän och joinade oss =)
Jobbade igår, på kvällen var syrran, Nelia&jag en sväng på stan för att kika efter nåt att ha på sig på lördag... våra garderober består mest av svart vilket känns rätt uteslutet på namngivelsedagen... Behöver jag säga att vi misslyckades med vårt mission? Nåväl

Dags att göra sig iordning för att sen bege mig till jobbet. Jobbar 12-20.10
Later!

/Dess


Kommentarer
Postat av: emma

det låter verkligen inte bra gumman.. jag vet hur det är! jag har haft det där trycket över bröstet i flera dagar nu. du borde vila! jag har varit tvungen att vara hemma från jobbet då jag inte kunnat anstränga mig det minsta eller ens prata utan att känna av trycket och knappt kunnat andas. du får inte ignorera känslan! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback