Helt spontant

Åh jag älskar spontana dagar! Sanna messade vid halv nio om jag ville med till IKEA en sväng. I morgondimman då ögonen kändes som grus messade jag tillbaka och avböjde. Tre minuter senare hade jag ändrat mig och messade tillbaka att jag visst ville med! Väckte Elin som helt klart va den tröttaste av oss så vid 09.20 for vi iväg =)
Sanna köpte köksmöbler och grejer till flytten. Jag köpte mig äntligen en ny stekpanna, mohahaha, och lite annat. När en teflonpanna inte längre har nåt teflon kvar kan det vara på tapeten att köpa ny! Nåväl. Efter IKEA-besöket åkte vi till Tuna för att äta, Ellisen jobbade så hon åt med oss :) Sen klev vi runt en sväng på Tuna och shoppade lite =) Så jävla skönt att ja pengar på kontot igen! Senare åkte Elin&jag hem till mig och placerade oss i soffläge. Otippat?    ;-)
Nåväl.


Idag blir det stan en sväng med sis och Nelia å uträtta lite ärenden. Ikväll blir det mys hos Elli och sen utgång.
Sanna, Ellisen, Elin, Sara och jag. Förhoppningsvis ska även sis och hennes vän Erico med :-)

Nej nu ska håret färgas och sen får vi se vad dagen bjuder på.


/Dess

Kommentarer
Postat av: Tessan

Köpte du inga knivar o skärbräda ;)

Fan vad mysigt ni verkar ha där hemma!! avundsjuk

Hoppas vi kan göra allt sånt som vi gjorde förra sommaren nästa och nästnästa helg, lr jobbar du??

Saknar dig som fan!!

Puss puss

2009-07-17 @ 15:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback