Vad för dag!?

...röd dag idag. Är det slut på röda dagar mitt i veckan ett tag framöver nu? Jag hoppas det för det förvirrar mig mer än vanligt!

Nåväl.

Jobbade 12-16 idag, träffade Sanna och lilla Jonathan på Hemköp innan jag skulle med bussen =) Det visade sig att även dom skulle ta bussen till Tuna så vi samåkte, mysigt =) Kan tillägga att det var tur att jag inte lagt ner någon större tid och energi på makeupen idag med tanke på att tårarna rann av någon anledning, brukar inte göra det fast det är svinkallt. Aja, haha.

Efter jobbet handlade jag och sen hem och däckade framför tv:n med laptopen i knät, uppbunkrat med cookies och choklad =) Har även blekt håret igen, så länge jag fick bort de där mindre smickrande lila slingorna som råkade bli så är jag mer än nöjd, haha! Sprayade i blondspray så får se hur det ser ut imorgon, haha! Åh vad jag älskar att vara blond!
Ironi eller ej?

Nu ska jag i säng, imorgon jobbar jag 09.00 - 17.00, och därefter ska jag träffa Emma! =) Var ett bra tag sen vi sågs nu så det ska bli jättekul =) Äta middag, prata och bara mysa =) Underbart!

Till Erika: Grattis gumman!<3


/Dess

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, tack tack sötnos :-)

2009-01-07 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback