Bebis på gång?

Det verkar som om min systerson/systerdotter tycker det är dags att möta världen snart. Börjar hända en del nu =)
Kom nu! Längtar efter dig lillen! <3


När jag kom till jobbet idag hade vi besök från Clinique och eftersom det är mitt ansvarsområde (likaså Max Factor) så försökte jag vara representabel (heter det så? :S ) och lyssnade extra noga när hon gick igenom deras nyheter, haha!
Elli jobbade till 17 och sen var det Anna Boss och jag som jobbade kvällen. Pratade tider och så och till 98% kommer det att finnas jobb till mig hela året! =) Känns så jäkla skönt att veta! =) Dessutom fick jag veta att jag har betalda semesterdagar att plocka ut också, bra att jag har noll koll, haha! Tur att det finns datasystem som håller koll på det åt mig, haha! Kass jag är!

Imorgon ska jag träffa Tessan, Elli och sola.

/Dess

Kommentarer
Postat av: Maria

Beebis! =). Du måste ringa när du har blivit moster!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback