Smile like you mean it

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera ett tag.... Kan inte skylla på att jag inte har någon inspiration eller något att skriva, för det har jag. Det är bara det att jag inte vet vart jag ska börja. Tusen tankar i huvudet att sätta ord på och printa ner är rätt omöjligt. Jag är glad som fan men hela tiden "varnas" jag liksom av mig själv att kanske inte vara riktigt så glad för tänk om... Tänk om jag bara kunde släppa alla jävla "tänk om...."-tankar och bara låta saker och ting vara som de är och bara låta det som sker ske utan att tänka och hoppas. Nåväl


Kollektivet är på barnkliniken så det är tomt här hemma. Lillskruttan har fått gulsot med jättehöga värden så hon var tvungen att läggas in igår när de var där. Så nu är de åter på lasarettet =/ Var uppe där igår på eftermiddagen och lämnade en tröja till Pontus. Tjurade så fort jag såg lillan ligga där med slang i näsan, inge blödig man är. Det verkar i alla fall gå åt rätt håll med värdena nu =)
Senare var Elin, Hocky, Andreas, Jocke & jag och åt på American Pizza, kändes skönt att skingra tankarna och inte oroa sig för vad som händer med lillan hela tiden. Sen blev det även film hos Jocke,The curios case of Benjamin Button. Då jag är så otroligt rolig att kolla på film med så somnade jag givetvis.... men av det jag såg var den bra ; )
Elin sov här inatt så satt uppe och pratade ett par timmar och myste =)


Nu ska jag snart iväg en sväng till lasarettet och sen till jobbet.

/Dess

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe ja du somnar alltid på filmkvällarna :P hehe. Men filmen var ju så lång så :D Hoppas lilla Nelia får komma hem snart. Puss söt

2009-01-28 @ 17:18:58
Postat av: Sandiie

Hoppas att det går bra med Nelia! Min ena systerdotter hade också gulsot när hon var nyfödd och ja, den där slangen i näsan är inte rolig..



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback