Lyckad makeuprådgivning

Är ledig idag. Tydligen imorgon också visade det sig när jag kollade på schemat (!) Sweet!
Har noll energi till att göra något samtidigt som jag är otroligt rastlös. Har så sjukt ont i knäna, det har varit bra ett tag nu men nu är det tillbaka - om än värre. Är förbannad på mig själv att jag lämnade tillbaka knäskydden som puttade tillbaka knäna i knäskålarna. Vart ska jag få tag i såna nu? Måste ringa och beställa tid på vårdcentralen så dom får göra en röntgen. Skulle ha gjort det i somras men det var lång väntetid och när jag väl fick en tid var jag tvungen att jobba. Nåväl.

Hade en makeuprådgivning på jobbet igår. Gick jättebra och kunden blev jättenöjd! Hon kände sig nöjd redan när basen var på, haha! När makeuprådgivningen var klar handlade hon allt jag hade använt (!) Borstar och makeup! Kul! =)


/Dess


Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Tja tja! Intresserad av en enkolums bloggdesign? Kom in till min sida! :)

Postat av: Johanna

Tack så mycket för tipset! :)

True match visade hon som jobbade, men den var inte riktigt bra, fast den ljusaste nyansen var det närmaste min hudfärg de kunde hitta.

2009-01-29 @ 14:29:10
URL: http://johannaroyale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback