Idag startade mitt 2009

En helt vanlig onsdag. Ingen röd dag. Inga konstiga öppttider mitt i veckan. Pust!
2009 kan äntligen starta på riktigt! Nu vänner gör vi det här året till det bästa! Let´s do it! =)


Timmarna på jobbet gick riktigt snabbt idag, trots rätt dåligt med folk. Sysselsatte mig med att torka/putsa doftsektionerna på herrsidan och fixade. Sen var det en massa annat fix med bord och prylar hit och dit, haha. Från att ha klivit in på jobbet vid 9 så var klockan 17, härligt =) Efter jobbet åkte jag hem till Emma där hon höll på och lagade mat; färsk pasta och hennes goda varma kräftröra, så jäkla gott! Myste i soffan, tittade på tv och pratade en massa, underbart!
Tack för ikväll gumman! Underbart att träffa dig! Och tack för julklappen <3


Imorgon skulle jag egentligen ha varit ledig men ska hoppa in en stund, 15 (eller 16) till stängning, för Elli stumpan är sjuk =/ Krya på dig stumpan!


OBS! Förstår att ni är oroliga men jag har inte lila slingor i håret - de är väck! Wohooo OBS!


Ta hand om er!
/Dess


Kommentarer
Postat av: emma

tack själv gumman! =) du förgyller så himla mycket!

Postat av: Maria

Jag vill också ha myskvällar med er. =*(. Hm, får fixa det snart!

2009-01-08 @ 16:25:13
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback