Ett år sen idag...

Idag är det ett år sen exet och jag gick skilda vägar efter nästan sex år. Idag för ett år sen var jag så jävla knäckt så jag trodde jag skulle bryta ihop totalt. Ord som sas som sårade så starkt, känslan av ensamhet.  Det var då. Rätt snart insåg jag att det var det bästa som kunde hända för oss båda. Familj och vänner som verkligen visade att dom fanns där och nya vänner som dök upp, som ställde upp och stöttade - utan er hade det varit svårt att ta sig upp!  Ni vet själva vilka ni är! Tack alla underbara!

/Dess

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack själv gumman!!

Utan dig o ditt stöd hade jag aldrig klarat mig heller...

Jag kommer alltid finnas för dig så som du funnits för mig.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback