Åh den där känslan....

Åh jag vaknade med ett leende på läpparna i morse! Känslan jag hade i kroppen går inte att beskriva - jag kände mig bara så jäkla glad! Den känslan behövde jag =)
Pratade med Diana om starta-eget papprena och vi pratadse om att vi skulle träffas med hennes revisor på måndag men jag känner att jag vill kolla igenom papprena i lugn och ro själv först så vi bestämde att jag skulle fylla i papprena och sen ge dom till revisorn. Lysande! =)

Fick för mig att göra slag i saken att möblera om i vardagsrummet så det fixade jag med på förmiddagen/eftermiddag innan det var dags att bege sig till jobbet till fyra. Jobbade 16-19.45, ganska segt men det är bara att sysselsätta sig =)

Ikväll sitter jag uppkrupen i soffan och har precis kollat på Criminal Minds, love it! =)


Hoppas ni har en fin kväll!
/Dess 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback