Your eyes haven't be the same

Även fast jag borde vara sliten som ett as och att soffan eller sängen borde vara ett faktum hela dagen är jag faktiskt pigg och känner mig glad. Jag brukar kunna bli lite av ett åskmoln när jag är snuskigt trött, haha!

En sammanfattning av helgen följer.
Lunchade med Elli, Ronny, Sanna & världens sötaste Jonathan i fredags, blev Flaneur, vilket det brukar bli ; ) God mat och superbra om man har barnvagn =) Därefter tog vi bussen ut till Tuna, förutom Ronny som plötsligt kom på att han hade ett "ärende" på stan....eller hur Ronny ; ) Satt inne på Kicksan och pratade och myste fram till två då Elli började jobba, så Sanna, Jonathan och jag klev runt. 
Kom inte hem förrän fem (!) och då skulle jag iväg till barnkliniken en snabbis tänkte jag för att hälsa på lillskruttan m. föräldrar ; ) Jag vet inte hur man definierar en snabbis men kanske inte två timmar?!
Elin och jag skulle ut och hon skulle komma hem vid åtta så jag tänkte att jag skulle vara där då.... Gick sådär haha! Men jag kom dit till slut! Blev utgång men var så jäkla tråkigt att vi gick hem till Elin och myste istället, haha! Rockers delight
och ingen av de som brukar vara där var där. Då är hemgång ett faktum, haha!

Jobbade 10-17.10 i lördags, var en del folk så dagen gick relativt snabbt. Eftersom jag tänker rätt illa så kom jag på att jag hade noll alkohol hemma till kvällen, smart eftersom Jessica, Elin & jag skulle ut! Så bästaste Elin var på systemet åt mig och levererade till och med ända till jobbet, tack stumpan! Anna skjutsade hem mig efter jobbet, hon tyckte inte att jag skulle ta bussen, haha, tack =)  Jessica och Elin kom runt åtta och vid halv tio gick vi till Camilla och förfestade där. Kom till Nybron runt ett och där var betydligt roligare folk än dagen innan! Kul hade vi! Riktigt kul! Elin och Jocke söp sig bokstavligt under bordet ; )

Söndagen bjöd på jobb även den, 11-17.10. Efter att ha fått 3 timmars sömn så var jag faktiskt rätt pigg när jag klev upp vid nio och ett par timmar framåt. Men vid två på jobbet började det bli jobbigt, men med underbara jobbarkompisar/vänner så klarar man det =)
Kvällen blev inte riktigt som jag hade kunnat föreställa mig men otroligt bra.


Nu ska jag ta mig upp ur sängen och in i duschen, ska äta lunch med Elli senare =)

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback