Pladder...

Trött som ett as men here we go!

Jobbade 11.30-20.10 igår, det var Elli och jag hela dagen. Underbart! Vi kan minsann få den segaste av dagar att gå, haha! Vi stängde även idag, dock började hon 16 och jag 12, så jobbade med Ronny en stund också =)
Runt 18- rycket brukar vi vara så jäkla trötta att allt är kul - allt! Humorn är som mest kass (bäst?) när man är som tröttast ; )

Jag är kass, jag erkänner! Kom ut till Tuna vid halv tolv så gick en sväng därute... Inhandlade en del underkläder, massa fina =)  Konstaterade att även den garderobsdelen behöver uppdateras ibland (mer ofta). Det var vad jag inbillade mig när jag betalade och traskade glatt därifrån, hehe.

Igår var Jocke & Andreas i kollektivet. Eftersom jag ändå skulle laga mat när jag kom hem efter jobbet så åt vi tillsammans =) Gjorde färsk pasta med paprika&chili creme fraiche, gurka och kräftstjärtar (
Emmas recept). Kul med sällskap till middagen, haha!

Imorgon är jag ledig! Då ska dammsugaren och golvmoppen fram hur opepp jag än känner mig! Jag har börjat centrerat städningen till undanplockning av kläder! Blir även lunch med Tessan =)


/Dess


Kommentarer
Postat av: emma

mm vad mumsigt! tror inte jag käkat det sen du o jag käkade det nu.. hoppas det var lika gott som det brukar! ;D puss darling!

Postat av: Elli

haha. klart humorn är som bäst då :P iaf för stunden... ;P



Puss gumman

2009-02-12 @ 09:48:59
URL: http://elliwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback