Att våga visa vem man faktiskt är...

Är så jävla trött att man hela tiden ska behöva tänka på vad andra människor tycker och tänker!  Borde inte människor uppmuntra och se det positiva i saker och ting, speciellt om man är glad och verkligen känner att man mår bra? 
Det finns dom som gör det men fler utav dom som inte gör det.  Varför är det oftast de negativa som ska lyftas fram? Alla ska få ha sina åsikter, självklart, men låt mig få leva så som jag vill och låt mig göra det jag känner är rätt för mig. Jag tänker inte skämmas eller tycka att det är fel - för finns det nåt fel? Jag struntar i samhällets "borden" och "måsten"! Jag har alltid trott på att leva för dagen och följa sitt hjärta oavsett vad det gäller och det tänker jag även göra nu - avgör själv om det nu är rätt eller fel - jag vet vart jag står! Frågan är bara var du står?

Tack underbara vänner&familj som står vid min sida oavsett vad!
Livet skulle inte finnas utan er!

/Dess


/




Kommentarer
Postat av: emma

love, love, love. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback