Somewhere I'm neither here or there

Då var första passet på Kicksan på stan avklarat, gick jättebra men shit vad annorlunda en del saker är mot Tuna.
Är ju så jäkla van med hur allting är på Tuna, där kan man det mesta utan och innan. Bara en småsak som hur allt är placerat i kassan och allt... shit! Haha! Blir att vara där imorgon också dock bara 12-16. Skönt! Sen jobbar jag
torsdag - söndag "hemma" på Tuna.


Kvällen har spenderats med kollektivet i soffan med film Hide and Seek och onyttigheter som Pontus åkte och införskaffade. Lillskruttan var såklart med, så kul när hon är piggare i jämförelse när hon var dålig, hon var vaken i stort sett under hela filmen <3

Tänkte jag skulle försöka hinna med att gå förbi Blue Lotus någon dag och prata med Patrik då jag vill bygga ut min tatuering på bröstet. Som sagt, har man en gång börjat så är det rätt omöjligt att sluta ; )


/Dess


Kommentarer
Postat av: Elli

:) jag följer gärna med till blue lotus gumman!!

Vad skönt att lillskruttan mår bättre nu :)



<3 Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback