Redan torsdag!?

Torsdag redan, veckan har gått sjukt snabbt. Hittills har den liksom varit alldeles bekymmerslös, dock inte tanklös, för tro mig det finns där hela tiden, men tror jag har insett att jag ska leva i det som är nu.  Det låter ju enkelt i alla fall.

Var planogram som gällde på Kicksan på stan igår... Nåväl tiden går ju snabbt i alla fall. Prylar som ska väck från hyllorna och annat som ska dit istället, flyttas om och fixas. Om jag ska fortsätta hjälpa till därnere, vilket jag ska kom jag på, så borde jag fan få en rundvandring vart allt finns och allt! Är så sjukt annorlunda mot Tuna!
Efter jobbet mötte jag upp kollektivet och Andreas på stan för att kliva hemåt, Andreas vek av vid sig och sen bestämde vi oss för att gå förbi tatuerarstudion vid Sveaplan (vet inte vad den heter) för Jocke hade tid 16.
Inget sugen man blev! Vet ungefär vad jag vill göra men det är svårt - som fan! Vill ha nån på armen och liksom bygga ut blommorna på bröstet så att de går ihop. Får se hur det blir med det.

Idag börjar jag jobba 16 hemma på Tuna. Vad jag gör tills dess återstår att se!


/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback