När ska jag lära mig?

Jobbade mitt tredje pass på Kicksan på stan igår, 10.30 - 18.30, gick bra men shit - allt är verkligen så jäkla annorlunda mot Tuna!
Jag jobbar jättegärna extra nere på stan men det är på Tuna jag hör hemma. Där är ju mitt hem och min familj <3 Det är verkligen så det känns - tack för att ni finns och förgyller vardag som helg! Fick dock äta frukost med Tuna-familjen då vi hade morgonmöte 8 - 10   <3 Anna chef förtäljde en underbar nyhet!!! Åhhh! =) Som sagt, det måste ha nåt med vattnet att göra! ; ) Elli, watch out!
Lunchade med Elli på min rast, massa mys stumpan =)

Väl hemma var det dusch och och svida om som gällde för att sen ta mig till Elin. Äntligen hemma igen stumpan! I 2 veckor i alla fall.... Sen borta i ytterligare 2 veckor... Nu är nu och sen tar vi allt som det kommer.
Vid halv elva åkte vi till Calle på förfest och senare ner till Vainot. Var galet dött där! Ett ihärdigt eko...
Så vid halv två åkte jag hem till Elin och sov medan Elin hakade på efterfest. Var galet trött så sängen lockade en hel del!


Vid tio traskade Elin och jag iväg för att inhandla dagen-efter-cola! och lite annat smått och gott. Jobbade sen 12-16.
Hm blev rätt förvånad när jag klev innanför dörren på jobbet, en polis... Nog för att jag kan vara förbannat virrig men jag var rätt säker på att jag hade gått rätt ; ) Alex och ytterligare en polis var i personalrummet så jag stängde in mig på kontoret för att sen gå ut i butiken för att ta reda på vad det var frågan om...Galet! Kommer en notis i E-kuriren på måndag ; ) Kvällen har spenderats med kollektivet och Elin,  parkerade i soffan och bara myst <3 Elin var så trött efter gårdagens/nattens händelser så hon ligger redan i sängen, haha!


/Dess







Kommentarer
Postat av: Elli

Det är ju tur att jag enbart dricker cola då ;)

Men nästa år e de vår tur ;P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback