Måndagsbarn

Hade galet svårt att sova inatt. Var trött som ett as men fanns en del i huvudet att reda ut. Behöver jag säga att jag misslyckades rätt rejält? Hur ska jag kunna reda ut saker och ting när jag är så jävla feg!? Kan bli rätt svårt Dess...
Nåväl.

Tvingade mig ur sängen vid tjugo över tio för att få någonting gjort när man är ledig. Fick en del gjort innan syrran, älsklingsskruttan och jag traskade ner på stan en sväng. Inhandlade två toppar, bälte och leggings på Gina,
"skinn"-jacka på H&M och skor från Bianco =) Blev lunch på Hurtigs där Emma joinade oss <3

Kvällen har bestått av tvättning och städning, och mys med kollektivet.

Imorgon jobbar jag 11.30-20.10, skulle egentligen ha börjat 16 men Annas lilla Olivia är sjuk så hon måste vabba.
Jobbar även för Sabina på onsdag.  Hoppas på att vara ledig på torsdag för sen jobbar jag helgen igen. Men det återstår att se =)

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback