Ikväll är ingen bra kväll...

Känner mig helt nere ikväll. Hatar känslan som kryper sig inpå. Hatar känslan av all jävla förvirring och vad det nu är...
Knäna gör ont som fan! Ingenting verkar hjälpa ikväll. Brukar bli bättre om jag sträcker och böjer och fixar men känner ingen skillnad överhuvudtaget. Imorgon ska jag verkligen ta tag i skiten och ringa vårdcentralen för en röntgen! Så många gånger jag har sagt det men nu är det fan dags för nu börjar det bli riktigt jobbigt.
Nåväl.

Helgen har i alla fall varit bra =) Sanna och jag spenderade massa timmar över lunch och fika med massa prat. Så skönt att bara vara ibland. Det känns som om vi känt varandra jämt, även fast vi bara hann jobba ett litet tag tillsammans. Underbara du! Synd att inte Elli kunde joina oss den här gången, men det lär bli i veckan igen och då ska vi pricka in oss alla lediga! =) Vid sju åkte jag hem till Elin där även Mickis och Emelie var, åt middag och senare ramlade det in annat folk också; Steffanie, Martina, Jocke & Andreas. Blev sen att vi tog en taxi till Victor på förfest och sen blev det såklart Nybron ; )

Jobbade 12-16 igår, Elli och jag tog oss ut till jobbet tidigare för att äta frukost... Hm... resulterade i Max.
Härlig frukost! Eller sådär... Eller rätt kass helt enkel! Haha! Väl hemma efter jobbet var Söderholm och hälsade på på övervåningen. Har inte träffat honom på galet länge så fikade med dom en stund =)
Sen var det duschen och tillfixning inför kvällen som gällde. Elin kom över vid åtta och vid halv tio begav vi oss till Angela&Söder där Jocke, Andreas, Hocky, mfl var =) Blev Nybron sen. Jocke - skräms fan aldrig så igen!



Jobbade 12-16 även idag. Sjukt lite folk men hade ju Karin och Ronny som underhållning ; )

Imorgon blir det ev.en fika med Ronny på stan =)

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback