Promise me

Kanske att en uppdatering vore på sin plats...Til mitt försvar kan jag säga att jag inte haft någon tid över de senaste dagarna.  Förra veckan jobbade jag alla veckans dagar och hann däremellan med en hel del annat.
Helgen var en av de bästa på länge! Trots bristen på sömn orkades en 2-dagars med (kanske kan man räkna den som 3-dagars).

Fredags: Jobbade 9-16. Förfest hos Martina med Sanna&Elin och senare blev det som vanligt Vainot =)
Lördags: Efter max 2 timmars sömn var det dags att ta sig upp till jobbet, jobbade 9.30-16. Sen hem och svidade om och fixade lite innan det var dags att bege sig till Vainot 20.00 för att fira Söder som fyllde 25 i fredags =) Blev en riktigt bra kväll och vi höll oss kvar till stängning 02.00! =)
Söndags: Efter återigen ca 2 timmars sömn var det att ta sig upp till jobbet, jobbade 10.30-17.10. På kvällen kom Tessan över och grillade och snicksnackade <3 


                                

                                                                                        Födelsedags(barn)! ;-)
   

                                                  

Fy vilken tråkig uppdatering.... Sorry folks!
Nåväl.

Måndags: Hjälpte Sanna å flytta. Äntligen är hon hemma igen <3 Du ska veta hur bra det känns stumpan!
Tisdags: Sanna behövde till IKEA vilket jag inget bangade när hon ringde å frågade om jag ville med! Mysigt!
                 Inhandlade en del till sovrummet så nu börjar jag äntligen få ordning där!


Idag har jag varit i Västerås med mamma&pappa i diverse x antal butiker, haha! Mysigt! =) När ärendena var uträttade åkte vi vidare mot Möklinta till brorsan som fyller 28 idag, och hans familj! Fina kusin Jeannie med familj kom även hon över, var galet länge sen jag träffade henne så det var riktigt kul! =)
Även fast dagen egentligen bara kan sammanfattas som en toppendag är det ändå något som gnagt inuti mig. Jag försöker ignorera känslan men den vill inte riktigt försvinna.
Nåväl.

Hoppas ni mår bra! =)

/Dess

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback