When life is good

Jag har noll koll på dagarna just nu.
I måndags trodde jag att det var onsdag.
Idag tror jag att det är söndag.
Hur går det ihop?
Nåväl.

Jenny kom som sagt ner i måndagskväll. Drack te och satt uppe och pratade ett par timmar innan det var dags för sängen. Som alltid med Jenny så börjar dagen nästintill i ottan, haha. Dock får man mycket gjort =) Senare begav vi oss ner på stan för lunch/fika/sväng på stan där vi mötte upp Maria Diesel =)

På kvällen blev det middag hemma hos mig, som Jenny fixade iordning. Calle kom över en sväng. Senare anslöt sig även kollektvet,  Martina, Steffi, Elin & Emelie. Tjattrade och drack vid elva begav vi oss ner till Vainot där vi anslöt oss till Sanna&Elli <3 Åh var en så jäkla bra dag och kväll! =)  Även Danna&Isak kom förbi och anslöt sig till vårat långbord, haha! Rackarns trevlig kväll blev det! Sista timmen intog vi dansgolvet (vi var typ också de enda) - sjukt kul!
När Carrie spelades tror jag faktiskt nästan bara att det inte var på mig som tårarna föll på dansgolvet... jag vet inte riktigt vad som hände... Förvirrande men härligt liksom! 

Jenny&Maria åkte hem idag vid femtiden. Riktigt kul att ses! =) Det blir så jäkla sällan, tyvärr. Men när vi väl ses - åh <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback