Ingen soldat

Har varit sängliggande hela jävla dan. Har inte ens orkat titta på tv eller ens haft datorn på trots att den legat på golvet bredvid sängen. Helt väck. Lyckades få i mig en macka imorse, vilken inte stannade kvar alltför länge. Uäk!
Nu mår jag iaf bättre än vad jag har gjort på hela dagen/natten, tacka fan för det när det enda jag har gjort är att ha petat i mig värktabletter och sovit. Det vore rätt naivt att tro att jag skulle kunna orka jobba imorgon så ringde och sjukskrev mig imorgon, fan också! Har jag inte riktigt råd med den här månaden! Skit! Men kan man knappt ta sig ur sängen så är nog jobba inte ett alternativ *mutter*

Älskade sis åkte och handlade åt mig, verkligen supertack! Jättegulligt! Smörgåsrån, youghurt, banan, ost, cola och så lite zoo. "Sjukmat" med andra ord, haha! =)
Älskar dig! <3

Sis lämnade även en film "Män som hatar kvinnor" med uppmaningen att se den i dagsljus. Tror jag ska följa det rådet,haha.

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback