I'm waiting for the day

5:e dagen. Kan tycka att det vore nog nu. Jag är alldeles för rastlös för att kunna vara sjuk fler dagar. Så jävla tråkigt! Men idag har ändå varit en bra dag. Vaknade vid tolv av ett sms från Tessan om jag orkade med sällskap. Tro mig, det ville jag, haha! Vi köpte pizza och bara pratade, mysigt :-)

Vid halv fyra låg jag åter i sängen, helt slut, och sov till kvart över sex (!). Jag har sovit i fem dagar och är ändå trött som ett as. Senare bestämde sis och jag att kliva till affären och inhandla mat och annat mumsigt inför kvällen, träffade på Sanna och familjen =), men knappt det klarar jag av. Är jag inte frisk imorgon, så skjut mig!
Nåväl. Blev tjejkväll med sis&Nelia en trappa upp med kräftsallad, bus med lillan (på avstånd hur mycket jag än vill pussa på ungen, är man sjuker så är man), och senare film =) Tack för en mysig kväll tjejer <3

/Dess

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nej men hej! :) Tack så jättemycket!

Hoppas allt är bra med dig (utöver ditt sjuka tillstånd just nu så klart..) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback