I'm not perfect

Känns rätt kasst att sitta hemma en lördag - men samtidigt galet skönt! Känner mig helt slut!.
Gårdagen bestod av morgonmöte så klockan 08.00 infann vi oss allihopa på tuna, lagom trötta de flesta av oss, haha! =)
Var hemma strax innan elva och fixade med tvätt, betalade räkningar, bytte fackförbund (ganska korkat att fortfarande vara medlem i Kommunal när jag jobbar i butik och snarare borde tillhöra handels, haha!) Sis&Nelia var nere en sväng också. Busade med lillstumpan så hon tjöt älsklingen,  haha! <3
Beroende på den tidiga uppstigningen var jag astrött vid fem-sex och tänkte vila en liten stund... Liten stund... Kvart i åtta vaknade jag i halv panik att jag snart borde bege mig till Jessicas födelsedagskalas. Strax efter nio äntrade jag festen, ungefär i lagom tid, haha. Blev en riktigt trevlig kväll och det var jäkla kul att träffa en hel del folk från högstadiet och gymnasiet som jag inte träffat på hur länge som helst! Fick ju umgås med Jockish också! <3
      Vid halv ett begav jag mig ner på stan och Vainot och mötte upp Millis =)  Var galet lite folk ute, men trevligt var det!


Tvingade mig upp ur sängen imorse, ville liksom inte byta det mot att gå till jobbet, men när plikten kallar är det bara att pallra sig upp... jobbade med mina stjärnor och det var mycket kunder så dagen flöt på riktigt snabbt, kul! =)
Eftersom halva stan verkar ha kräftskiva ikväll så tänkte inte jag vara mycket sämre så efter jobbet inhandlade jag kräftstjärtar, inga sketna i burk utan "riktiga". Så jäkla gott! =)
Vid nio kom kollektivet hem från kräftskiva hos Neimann och stannade till här en sväng, lillstumpan var på riktigt mys/bushumör. Sååå jäkla mysigt! Fick ungefär hundra pussar, även om pussar betyder dregel i halva ansiktet men ack så mysigt!

Nu är det snart dags för sängen, jobbar öppning-stängning och efter de få timmars sömn jag fick inatt är alla timmar jag kan få inatt välbehövliga.

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback