Hope for the hopeless

Det känns som om det är på väg åt rätt håll nu *peppar peppar* Vaknade vid 8 och gick upp för att peta i mig alla piller och sen lade ja mig och somnade om igen. Gick sen upp vid 12 och sen dess har jag hållt mig vaken resten av dagen till skillnad mot föregående dagar, skönt! Har städat och tvättat idag, i den mån jag har orkat.
Vid fem mötte jag upp Tessan vid Coop, inhandlade ingredienser till vår kräftröra, haha. Sen begav vi oss hem hit och fixade iordning middagen, mysigt! Intog sen soffläge och bara myste =)
Resten av kvällen har spenderats mellan fåtölj och tvättstuga ;-)

Imorgon är det back to reality som gäller - dags att ta sig tillbaka till jobbet - äntligen! Det känns som om jag inte jobbat på flera månader så det ska bli riktigt skönt att komma tillbaka! Och som grädde på moset jobbar jag med Ellisen imorgon <3

/Dess

Kommentarer
Postat av: Elli

Ja du har vart borta på tok för länge nu hjärtat! Längtar så tills jag får krama om dig imorrn <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback