Ayo technology

Megaproduktionen snor (fräscht, jag vet gott folk) har börjat tagga ner men har fortfarande en rätt inte okej hosta.
Jag överdriver inte när jag säger att det är som att ha träningsvärk över bröstet efter all hosta och att näsan känns sönderknarkad efter att ha besprutat den med mentholnässpray (fan så ont det gör!) och efter varje gångs användning tänker jag "aldrig mer..." Aldrig mer blir till hundra gånger till för att kunna andas. Vilka problem. Eller inte. Nåväl.

Hämtade hem min "stora" bärbara i fredags! =) Äntligen kan jag lyssna på musik nonstop utan att ljudet börjar fucka sig, äntligen. Dessutom hämtade jag hem det nya modemet från telia idag eftersom det andra pajade och satte mig utan tv i 2- 2½ vecka. Och som om inte det var nog så "lagade" jag min tv. Det låter bra va? ;-)
Någon hade tryckt in volymknappen på tv:n så den hade fastnat. Kan ha varit så att jag till en början inte riktigt ville hitta problemet fast jag misstänkte starkt vad som låg bakom, för att kunna införskaffa mig en ny, men så slog den vuxna delen utav mig till och jag tog tag i problemet, och voilá! Nu är det bara lilla bärbara som ska lämnas in eftersom ljudkortet eller vad-det-nu-är som är paj i den... Sen får vi se om jag behåller den eller inte. Det återstår att se helt enkelt.

Nu ska jag städa och fixa lite härhemma inför Jennys besök imorgon =) Kanske kommer även Maria Diesel =)


/Dess


Kommentarer
Postat av: elli

om du inte behåller datorn så fixar jag gärna nytt hem åt den ;P haha



Hoppas du blir kvitt förkylningen snart älskling.. usch!



<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback