A few small bruises

Sov tolv timmar inatt...  Tolv! Vad är det för seriöst fel på mig!? Å inte fan blir man pigg och känner sig utvilad för det, nejnej, istället blir man (läs: jag) mer att likna med en zombie. Nåväl.

Vid två begav sig Mia, Nelia & jag till Deep Cuts där vi mötte upp Elli för att beställa tattootid allhop =)
23/9 är det dags för Ellisen och mig och dagen efter är det sis tur, åh vad jag ser framemot tillskott på armen! Ge mig september nu! Sen gick vi vidare ner på stan, åt sen lunch på Wayne's dit också Sannaa&Jonte kom, och sen blev det en sväng på stan med alla tjejer (och Jonte =))

Imorgon börjar jag jobba igen. Känns som om jag varit ledig alldeles för länge och nu vill jag verkligen tillbaka. Men - det finns alltid ett men - är det en gnagande känsla som finns där. Inte ångest men någon känsla som inte borde infinna sig. Jag älskar ju mitt jobb! Peppa!

Dags att bege sig i säng. Vore trevligt om jag kunde få lämna zombien hemma imorgon medan jag går till jobbet och försöker bli människa igen.

Natti!
/Des


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback