Våga vara rädd

Hemma i stan igen. Även om jag tycker att det är jättemysigt och skönt att åka hem och träffa mamma&pappa och tjejerna så känner jag mig på något instängd på landet. Sjuk känsla men det finns ändå där. Det sitter väl i träden eller nåt...  Nåväl.

Brorsan hämtade Gabbi vid fem. Mysigt att ha henne här men till hennes besvikelse är jagh nog kanske ingen underhållerska! Haha! Fast å andra sidan så stod Elin för den delen igår, haha!
Nej nu ska jag in i duschen och avverka det ovälkomna och sen bege mig mot stationen och möta upp min sambo. Käkar middag ihop och pratar så vi knappt orkar lyssna på oss själva. Däremellan är Desperate inbokat, får se om jag klarar av att hålla min nervösa trut.... Flipp eller flopp det visar sig absolut senare.... Jag är nog inte så långt ifrån ett psykbryt.


/Dess


Kommentarer
Postat av: Elli

Nu kan du vara stolt och lite lättad över att du fick iväg messet gumman!! :)



älskar dig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback